Nepýtajte sa na riešenie a ak ho viete neprezrádzajte ho. Pokiaľ by Vas prispevok prezradzal vela, bude odstraneny. Dajte aj ostatným príležitosť potrápiť sa. Váš príspevok môže byť odstránený aj v pripade porušenia kodexu správania.
Som myslel že to náhodne generované číslo sa pomocou zadávaných čísiel nejako logicky mení a dá sa na to prísť, ale takto je to len o šťastí že sa počas tých 10 pokusov do toho trafím. Takže fakt konina :)
Na jednom webe sú takéto úlohy čo sa týka náhodnej postupnosti. Vygeneruje to pri kliknutí cca 3 čísla a ty musíš zistiť aké 2 nasledujú. Pri každom kliknutí sa ale čísla menia len logika generovania zostáva. Celkom sranda to je, niektoré postupnosti sú tam fakt dosť brutálne.
No viem len PHP, MySQL, HTML, CSS, JS (jQuery). Začal som s BASICom na Didaktiku. Ešte som sa učil assembler na škole. Všetko ostatné som len samouk, lebo inak som elektrikár.
pmasarik: A čom programuješ, keď programuješ? A s čím si začal? Ja som začínal ešte na 8-bitovom BASICu, čo sa z kazety nahrával. Potom som prešiel na Pascal a teraz som PHPčkar a trošku Pascalista.
[04.11.12 22:21:43] pmasarik: Ale ak je tam cookie, tak potom prečo sa mi to menilo pri ručnom hľadaní po 12 pokuse?
Pri hádanke Dve nuly a Kalkulačka 2 treba zadávať komplet celý získaný text. Príklad "Odpoved je autobus" nie len "autobus"!
Problém som už nahlásil šéfovi.
Maiky logiku že sa číslo mení po 10 pokusoch to má. Ja som zabudol použiť cookies a preto sa číslo menilo pri každom pokuse.
Už som zistil kde som urobil chybu. Beriem späť môj postreh a idem na to inak. Moc šancí mojemu BF nedávam, lebo som už rok nič neprogramoval, ale snáď s toho niečo bude :)
Lenže ja som bol na stránke a dal som 12x po sebe 5000 a najprv ukazovalo tuším viacej po 12 pokusoch začalo ukazovať opäť viacej (počas tých pokusov bolo menej). Alebo to celé bolo presne naopak. Neviem už, ale bolo to 12 pokusov. Dartagnan, máš to rozbité.